söndag 29/8-10

Hellu.
Sitter hemma hos älsklingen o gör inte mkt alls.
Idag så har jag först jobbat mellan 10.30 och 13.30 o det gick super. Sen åkte jag hem till Henke o sen åkte vi till typ Aspudden där vi skulle fira Toni och Moa, Henkes morfar o moster. Där bjöds det på paj, thaimat, sallad och tårta, allt var supergott ! Dock så råkade jag käka en hel chili av misstag o då blev det väääääldigt starkt (!!!!!) men efter några glas vatten och lite ris så var allt bra igen, så typiskt mig bara ^^ Trevligt sällskap var det också, som vanligt :D Kom väl hem för kanske 1.5 timme sen o sen dess har vi inte gjort mkt alls. Ska hem om ca 30 mins o då ska jag kolla på Irene Huss o bara ta det lugnt.
Hoppas ni har haft en bra dag !

Alexandra Nilson
2010-09-02 @ 08:06:05
URL: http://dontstopbeliveing.blogg.se/

gud vad gott med thai mat :).

Fin design!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0