älskade Henrik <3

Hej, åh jag är så lycklig, jag fick just prata lite med min älskling som är i Barcelona o har inte hört nåt från han sen tidigt i torsdags morse. Det kanske låter helrandom men jag är så van att snacka med han flera gånger om dagen så blir extra glad nu när jag får prata med han :) Han var dock inne på msn i typ 2 mins men det räckte tillräckligt för att jag skulle bli överlycklig, nu skulle dom ut o äta o sen skulle dom kolla när FC Barcelona spelar match mot några (vet inte vilka) Aja, ville bara skriva av mig lite haha. Puss o kram.



simone
2010-02-28 @ 19:47:17
URL: http://fattybom.blogg.se/

Hej vännen, hoppas du har en kanonkväll! Själv är jag seg som kola och bara vilar upp mig inför en ny vecka :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0