torsdag

Hellu.
Sitter här o ska bara skriva ihop lite stöd till min redovisningen om fantasyförfattaren Bertil Mårtensson, passande med efternamnet va ?! ^^ Sen ska jag läsa engelskaboken o skriva lite stödord till frågorna o lite sådär :)
Igår var jag först i skolan o sen mötte jag Linda på gullmars o så gick vi o köpte mat o sen var det ungis.
Idag började jag med friendsföreläsning i aulan o sen sydde vi i en timme, sen var det dags för ett litet möte för dom som ska va med på modevisningen. Efter det så hade vi lunch o sen så fick vi hårinpacking av frisörerna, Lätta (Linette) klippte mig också o det blev fint :) Sen nu ikväll så har jag varit i Globen shopping med Linda ett tag.
Nej nu ska jag börja plugga, puss o kram.

Lillasyzter
2010-01-29 @ 00:44:48
URL: http://lillsiz.blogg.se/

lycka till med redovisningen!!

Anonym
2010-01-29 @ 12:58:21
URL: http://moonbell.blogg.se/

hejsan jo det är bara bra med mig själv?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0