Dag 10 - min önskelista

Som många andra så önskar jag självklart att det ska bli fred på jorden! Fattar inte varför man måste slåss och dödas för att kunna samsas... Jag önskar även att de som har det svårt ska få chansen att få ett bättre liv! Alla personer ska bli likadant behandlade, oavsett hudfärg eller religion. Hatar när folk diskrimineras eller behandlas fel, det är bland det värsta jag vet...!

Självklart så finns det massa materiella saker som fröken Mårtensson vääääldigt gärna skulle vilja ha, här är några av dom!
SATC-boxen med alla avsnitt samt gärna båda filmerna.
Ny garderob, den jag har nu är alldeles för liten för att alla mina kläder ska få plats... Walk-in-closet, mmm (A)
♥ En iPhone skulle inte sitta helt fel.
Massaaaaaaa pengar!

Sånt som jag skulle vilja ha NU!
Polly, har fått någon sorts craving efter det på sistonde.
Burn sitter aldrig fel.
Min älsklings varma famn och massa pussar!




Bilder från google.


Dominicingebjorg
2011-07-14 @ 11:00:58
URL: http://dominicingebjorg.blogfrombed.com

Greetings. This site is so full of information




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0