lördag!

Hejhej!
Tänkte bara slänga in ett litet livstecken. Hinner inte blogga så mkt nu då det är ganska mkt att göra innan studenten. Jag har dammsugit och skurat källaren och ska finslipa städningen i mitt rum. Inatt färgade mamma o jag varandras hår o nu idag ska vi fortsätta fixa här hemma. Igår kom även mormor o morfar :D Sista dagen på praktiken var det också o jag kommer sakna tjejerna otroligt mkt!
Ikväll så är Henkes skiva på Borgila så jag måste vara i Slussen senast 6 eftersom det börjar halv 7. Party party!
Shit vilket rörigt inlägg det här blev men jag hoppas ni har överseende med det, är så stressad nu o har fortfarande inte fattat att jag tar studenten på tisdag!
Puss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0