tisdag!

Hej på er allihopa :)
Jag sitter just nu hos hjärtat och chillar lite, vi ska nog kolla på film om ett tag :)
Idag så rensade jag ur lite i skåpet över min säng, slängde två påsar, packade ner lite i bananlådor, plockade ut lite saker som syrrorna ska få kolla om dom vill ha istället för att jag ska slänga det samt att jag fixade ordning och reda med det som skulle vara kvar i skåpet. Som ni säkert såg på mobilbloggen så var det ganska messy där inne, man fick alltid vara beredd på att det skulle ramla ut massa saker när man öppnade det så nu var det verkligen hög tid att ta tag i det ;) Vid 4 så åkte jag och Fia till jobbet och tränade, vi körde kondition så några hundra kalorier försvann iaf! När vi hade tränat klart så duschade vi och sådär och sen åkte vi till Handen och mötte Linda. Jag var tvungen att köpa panties tills imorgon eftersom jag glömde packa ner det när jag packade väskan, blev lite panik där ett tag ^^ Vi åkte sen tillsammans till stan där vi käkade middag, för mig blev det kyckling i röd curry med ris, gott gott :) När vi hade käkat klart så var klockan närmare halv 9 så vi åkte hemåt, eller dom åkte hem till sig och jag åkte till maxi och mötte min man! Vi kom hem hit till honom för ett tag sen.
Imorgon ska jag upp vid 10-halv 11 eftersom jag och Fia ska till jobbet och träna imorgon också. Då blir det en klass som heter SH'BAM, ska bli kul :) Sen får vi se hur resten av dagen blir :)
Puss på er darlings!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0