Onsdag!

Hej på er :)
Idag har jag vart i skolan mellan 9.30-15.30 vilket är väldigt lång tid för att vara vår klass, vanligtvis har vi antingen förmiddag eller eftermiddag i skolan. Vi hade iaf bild hela dagen och gjorde 4 olika övningar, 3 i grupp och en enskild :) vi hade askul och blev som små barn igen när vi fick kladda och busa med färgen! 

Efter skolan så åkte jag hem och chillade väl hemma till typ 20.20 då Linda kom och plockade upp mig och så åkte vi tillsammans till sickla där det vankades bio! Vi såg Hundraåringen och båda gillade den :) efteråt pratade vi om hur sjukt många som redan har sett den, typ 1,2 miljoner sen den 25 december, sjuuukt!

Kom väl hem runt 23.30 och då hade min stackars mamma så ont i sin tå pga ett hemskt nageltrång så jag servade henne med papper och plåster och sånt, och vodka för att bedöva med, alltså inte dricka utan jag blötte papper med vodkan och så la hon det på såret :) nu återstår det att se hur det läker till sig, annars får jag nog ta med mamsen till farbror doktorn ;)

Nu ligger jag här i sängen och ska sussa :) god natt och sov så gott <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0