Torsdag

Hej!
Idag ringde klockan kl 05 för sista gången på ett tag vilket känns nice men lik förbannat var det sjukt svårt att lämna sängen... Tog mig upp iaf och åkte till praktiken för att praktisera mellan 7.30-15. Barnen var så fina idag från början till slut, jag trivs så bra! Efter praktiken åkte jag iaf hem och fixade om mig och lite sådär innan jag åkte till Slussen och mötte Tea. Vi gick till Mest kök & bar och käkade plankstek och drack öl, mums! Kom hem igen vid 22 och då höll jag och Jessica på att skrämma ihjäl varandra haha ^^
En jävligt tråkig sak med dagen var dock att familjens kära undulat Pip somnade in för gott idag... Vi har haft han i 10 år (familjens första husdjur) så han har verkligen blivit en del av familjen, det kommer helt enkelt bli tomt att komma hem till familjen utan honom och tyst utan hans kvitter. En speciell liten individ som hela familjen höll varmt om hjärtat... Sov gott lilla vän <3



Hahaha full tjej.se ;)
Ääääälskar mitt långa hår ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0