Måndag & tisdag!

Hejsan :)
Hoppas att ni som läser detta har haft en bra start på veckan :) jag har haft en toppenstart på veckan haha!
Igår färgade jag mammas hår innan Linda plockade upp mig och jag tog mitt pick & pack och 'flyttade' hem igen, har ju sovit i Tyresö sen den 23e men igår var det alltså dags att åka tillbaka till Nacka igen :) jag och Linda åkte förbi mig och droppade av min packning och sen åkte vi upp till Nacka forum för några timmars mellandagsreashopping :) många kap blev det & jag är nöjd :) för säkerhetsskull (heheh) tog vi även en sväng till Tyresö centrum och kollade deras utbud och även där fick det trilla ner lite saker i påsen.... ;) kvällen spenderades hemma hos mig med hämtmat & tjejsnack :)
Idag har jag gymmat och sen åkte jag till stan och käkade middag med Linda & Felicia. Efter det gick jag och Linda till H&M och hittade lite mer fynd haha! Kvällen avslutades sen på biograf Saga där vi såg 'En man som heter Ove', mkt fin & klart sevärd film! :) 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0