Onsdag & torsdagmorgon!

God morgon!
Igår var jag först i skolan mellan 14-16 och sen åkte jag och mötte Fia för go'middag på TGI Friday's :) god mat, bortsett från att min pasta typ simmade i olja haha usch, mumsiga drinkar & öl och massa trevligt prat & skratt blev det iaf :) kom hem och flummade vidare med Jessica, haha oj va jag älskar att bo med den galningen, får riktigt goda skratt varje dag :) bästa roomien man kan ha! Somnade vid 23.30 trött som fan haha..






Nu sitter jag på bussen mot skolan iaf! Haha hade tagit på mig converse men när jag kom ut på gatan kom jag ingenvart utan gled bara runt så va tvungen att gå in och byta skor ^^ fy för att behöva va vaken såhär tidigt....





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0