Torsdag

Hej på er!
Alltså hörrni, känslan imorse då jag vaknade och såg att lönen hade trillat in så man kunde lägga över X antal 1000 på sparkontot var ju skapligt skön så att säga ^^ nu kändes allt slit och alla timmar så jävla värt det och det kommer det definitivt att göra också när jag och Soffizen sitter på stranden i Thailand och njuter av ledigheten 😍🌴 dagen idag har iaf bestått av jobb mellan 8.30-16 och därefter körde jag och Sofie en favorit i repris med gym och middagsdejt :) dagens middag intogs på restaurang London, deras ryggbiff alltså!! 😍😍😍😍 nu ligger jag i sängen redo att sova! Imorgon väntar sista dagen på jobbet denna vecka och den absolut sista dagen denna sommar då jag utbildar eftersom jag börjar skolan igen nästa vecka och då blir det mest fokus på skolan, såklart :) sista terminen, spännande!! 😍🙈




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0