En liten hälsning från trötthetens mamma...

..... ja ni förstår säkert på rubriken hur jag mår just nu, tröttare än tröttast. Det är full rulle hela tiden med jobb, plugg, träning och ett försök till ett socialt liv men nu är det verkligen på slutspurten så därför tänker jag fortsätta köra på. Jag tillbringade fredagskvällen i Tyresö med familjen och sen på lördagen var det dags för jobb. Den dagen blev en riktig pissdag, jag mådde dåligt, var trött efter att ha kunnat komma till ro och sova bara två timmar, ledsen och kände att dagen verkligen sög. Dock så är jag så otroligt lyckligt lottad över att ha världens bästa kollegor som tar hand om mig i alla lägen och får mig att må så mkt bättre när dom märker att jag inte är mitt vanliga jag, världens bästa kollegor! <3 FAAAN va jag kommer sakna alla mina kollegor när det är dags att lämna CCS för förskolejobb. Slutade 21 och efter jobbet åkte jag hem och somnade direkt för att sedan jobba 7-17 både söndag och måndag med ett mellanstopp i Tyresö för söndagsmiddag. I måndags efter jobbet åkte jag till stan och mötte min Soffiz och strosade ner mot Kungsan, förbi NK's julskyltning och bara sög in julkänslorna, äntligen är denna underbara tid här!! Igår och idag har vi observerat på förskola så nu är allt material insamlat och vi kan slutföra vår uppsats helt och hållet utan att behöva vänta in något :) Eller ja, vår handledare ska se så vi kommer bli klara men det är inget som är en risk att vi inte kommer vara :) Igårkväll vankades det match igen också, DIF-Luleå så självklart var jag, Sofie och Oskar på plats för att heja fram vårat lag, tyvärr stod ju Oskar på fel sida dock ;) DIF vann iaf så jag och Sofie traskade nöjda och glada därifrån iaf hehe :D

Nä hörrni nu ska jag nog fixa lite käk och ladda en ny maskin tvätt :) Puss på er!

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0