Lördag

Hallå gänget!
Min lördag innehöll sovmorgon till 10.30 typ och sen tog jag det lugnt innan det var dags att röra sig mot Hovet för att möta Sofie då det äntligen var dags för hemmapremiär i hockeyn! Dock så gick denna match åt helvete så det är bara att ta nya tag till nästa match, på onsdag är vi tillbaka på Hovet, hejandes på vårt lag 💛❤️💙 efter matchen åkte vi till stan och käkade en av våra favoriter, grillad biff på restaurang London! Alltså jävlar va gott det är, varje gång!! 😍 har ni inte testat det måste ni göra det, så jävla gott! Efter middagen var det dags för henne att gå mot jobbet och då gick jag och handlade lite innan jag tog mig hemåt och väl hemma har jag bara tagit det lugnt, så skönt! Förstår inte riktigt hur jag kan vara så trött när jag sov närmare 11 timmar inatt men nåt är det för nu är jag trött som jag vet inte vad... Imorrn väntar iaf shopping med min älskade mammis så nu ska jag sova ☺️😘




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0