Hemkommen!

Hallåååå!

Nu är jag hemma i Sverige igen, igår eftermiddag landade vi och sen va jag hos familjen hela kvällen och sov även kvar där. Min bonuspappa va borta så jag snodde hans säng och sov med mammisen 😍 hehe Emma 24 år sover fortfarande med mamma... 🙈😂 
Anyway, har inte kunnat fortsätta ladda upp bilder i Thailand av nån anledning så därav har det ekat tomt här men nu när jag är hemma igen ska jag försöka få upp bilderna, just wait and see 😊 får försöka börja imorrn!
Idag opererades jag, tog bort cellförändringar i livmodertappen ännu en gång så nu hoppas jag att allt är borta! Läkaren sa att det gick smidigt utan komplikationer så nu är det bara att vänta 6-8 månader innan jag får komma tillbaka på återbesök igen!
Håller på att somna så säger puss och god natt nu 😘




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

E M M A

Life is a wonderful journey

RSS 2.0